Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Význam tohoto slova uváděný v encyklopediích souvisí s věrností, ale také s oddaností a určitou dobrovolnou podřízeností. V rámci dalšího pojetí pak zahrnuje i dodržování slibů a dohod, spolehlivost ve vztazích se spolučleny či spolupracovníky. Loajalita zaměstnanců je kritickým prvkem, který ovlivňuje firemní kulturu a vnitřní stabilitu každé společnosti. Z hlediska řízení lidských zdrojů je potřeba si uvědomit, že loajální zaměstnanec je poctivý, snášenlivý v jednání, respektující zájmy druhého, cítí sounáležitost s firmou, managementem a spolupracovníky, nikdy nepoškodí zájmy firmy, jeschopen přinášet oběti a přijme i nepopulární opatření, na druhou stranu však je velice citlivý na jakékoliv bezpráví a neloajalitu ze strany firmy. Na loajalitu zaměstnance má vliv, když má odpovídající a smysluplnou práci, když je podporován svým nadřízeným, když má možnost osobního i profesního rozvoje, když se může sám podílet na rozvoji firmy a když může být na svou firmu hrdý.