Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Jedna ze základních manažerských funkcí zahrnuje definování cílů, formulování strategií, zpracování plánů pro realizaci jednotlivých činností při zohlednění vnějších i vnitřních faktorů ovlivňujících reálnost dosažení stanovených cílů.
Všechny dílčí plány je v každé organizaci třeba navzájem koordinovat.
Plánování času znamená přípravu k realizaci cílů, definování množství časunezbytného k vykonání požadované aktivity a seřazení jednotlivých činností v časové posloupnosti.
Podle časového horizontu, ve kterém se plánování odehrává, rozlišujeme:
• dlouhodobé (3-5 let)
• střednědobé (1-3 roky)
• krátkodobé (3 měsíce až jeden rok)
• průběžné (1 týden až 3 měsíce)
Strategické plánování – dlouhodobé, určující směřování organizace, významné pro marketing, rozhodování o investicích, rozvoji lidských zdrojů, vývoj a výzkum.
Taktické a operativní plánování – sehrává klíčovou roli tam, kde dochází k častým změnám (nákup a prodej).