Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Jinými slovy sebenaplňující se proroctví. V sociologii existuje podobný jev – Thomasův teorém. Pygmalion efekt označuje stav, kdy mají lidé sklon chovat se tak, jak od nich ostatní očekávají. Objeven byl v šedesátých letech 20. století americkým vědcem Robertem Rosenthalem a učitelem Lenore F. Jacobsonem. Pojmenován byl po komedii Pygmalion George Bernarda Shawa z roku 1912, ve které londýnský profesor fonetiky naučil nevzdělanou dívku z nejnižší společenské třídy brilantní výslovnost vznešené dámy.
Původně se jednalo o objev z oblasti školní psychologie. Pokud bylo učitelům řečeno, že náhodně vybraná skupina dětí bude mít na základě IQ testů v následujícím školním roce nadprůměrné výsledky, pak je skutečně měla, ačkoli jejich IQ bylo průměrné. Tento efekt byl zapříčiněn očekáváním učitelů, kteří se tím pádem k těmto žákům chovali jako k nadaným a žáci měli tendenci na toto očekávání odpovídat zvýšeným úsilím.
Pojem se postupně dostal i do psychologie práce a managementu, kde tento efekt funguje stejně jako ve školní třídě. Pokud manager očekává od svých podřízených dobré výsledky a věří tomu, že jich skutečně dosáhnou, pak jsou jeho podřízení skutečně efektivnější.