Řídíme procesy a projekty

1-everesta-ridime

Analyzujeme,
vyhodnocujeme a implementujeme změny

2-everesta-analyzujeme

Poskytujeme komplexní služby organizacím 

3-everesta-dodavky

Zabezpečujeme náročné,
netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky 

4-everesta-komplexni-sluzby

Posilujeme výkon,
kvalitu a efektivitu organizací 

5-everesta-refektivita
Jak pracujeme

Jak pracujeme

Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.

Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.

Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 50 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.

Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.

Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.

Napište nám: info@everesta.cz

Za nás mluví čísla

Za nás mluví čísla

  • je nás 5 českých spolumajitelů s 29 léty podnikatelských zkušeností
  • 22 let působí Everesta v konkurenčním prostředí poradenství a servisu organizacím
  • pracuje pro nás více než 600 odborníků, poradců, analytiků a projektových manažerů
  • dáváme vydělat více než 1200 dodavatelů
  • pracovali jsme už pro více než 800 klientů
  • jen v posledních třech letech jsme řídili projekty za více než 1 miliardu korun
  • působíme v 15 zemích Evropy

Napište nám: info@everesta.cz




Ujistěte se

Ujistěte se

Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.

Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
+420 777 038 343
ladislav.bucek@everesta.cz

Bucek 01

 

kariéra u everesty

Everesta vs koronavirus

Obezřetnost, nikoli panika

Společnost Everesta chápe vážnost situace a rizika onemocnění COVID 19 zejména pro starší a nemocné osoby, a proto respektuje všechna nařízení a doporučení vlády a epidemiologů. Zavádí i vlastní opatření nad povinný rámec, aby ochránila své klienty a zaměstnance. A to včetně citlivého přístupu k posunu termínů nebo změny osobní formy na elektronickou v případech, že by mohlo přímo či zprostředkovaně dojít k nakažení ohrožených skupin.

Zároveň se vymezujeme proti všem prvkům paniky, které by v důsledku vedly k větším ztrátám na životech, zdraví a kohezi společnosti. S nezbytnými omezeními musí fungovat i ekonomika státu, a to jako celek, protože bez ní by dříve nebo později došlo k ochromení i těch základních služeb. Dlouhodobě není možné, aby zdravá část populace mimo karanténu nepracovala a přestaly fungovat obchodní vazby.

Jsme proto připraveni realizovat všechny smluvené i rozjednané zakázky, přijímat nové a pomáhat subjektům, kterým v důsledku celosvětových omezení vypadli dodavatelé, objednávky nebo zaměstnanci.

Více zde →
Úvod

Everesta vs koronavirus

 
Obezřetnost, nikoli panika

Společnost Everesta chápe vážnost situace a rizika onemocnění COVID 19 zejména pro starší a nemocné osoby, a proto respektuje všechna nařízení a doporučení vlády a epidemiologů. Zavádí i vlastní opatření nad povinný rámec, aby ochránila své klienty a zaměstnance. A to včetně citlivého přístupu k posunu termínů nebo změny osobní formy na elektronickou v případech, že by mohlo přímo či zprostředkovaně dojít k nakažení ohrožených skupin.

Zároveň se vymezujeme proti všem prvkům paniky, které by v důsledku vedly k větším ztrátám na životech, zdraví a kohezi společnosti. S nezbytnými omezeními musí fungovat i ekonomika státu, a to jako celek, protože bez ní by dříve nebo později došlo k ochromení i těch základních služeb. Dlouhodobě není možné, aby zdravá část populace mimo karanténu nepracovala a přestaly fungovat obchodní vazby.

Jsme proto připraveni realizovat všechny smluvené i rozjednané zakázky, přijímat nové a pomáhat subjektům, kterým v důsledku celosvětových omezení vypadli dodavatelé, objednávky nebo zaměstnanci.

Realizace stávajících zakázek

S ohledem na usnesení vlády č. 215 ze dne 16.3.2020, kterým byl zakázán až na uvedené výjimky volný pohyb osob, a v návaznosti na doplňující informace MPO a MŠMT, dle kterých není za stávající situace možné konat ani firemní školení s účastí méně než 30 osob, pozastavujeme nyní zatím do 1.4.2020 konání firemních školení.

Věříme však, že situace se brzy vrátí k normálu a budeme opět moci navázat na dosavadní spolupráci. V případě horšího vývoje situace je možné vždy akce realizovat on-line formou.

Bezpečnostní opatření

U všech našich spolupracovníků ověřujeme, zda byli v rizikových oblastech a / nebo v kontaktu s nakaženými osobami) a preventivně neposíláme ke klientům ani do zaměstnání osoby s jakýmikoli projevy respiračních či dalších onemocnění.

Na našich akcích ve spolupráci s provozovateli prostor zvyšujeme hygienická opatření (častější úklid s dezinfekcí, postupné vybavování prostor ochrannými a dezinfekčními prostředky – podle dostupnosti na trhu apod.), akce s větším počtem zúčastněných osob než 30 odsouváme na pozdější termíny.

On-line řešení

V případě obav klientů z nákazy jsme připraveni všechny dohodnuté schůzky, konzultace, kurzy apod. realizovat také formou webinářů a streamovaných přenosů nebo e-learningem. Cenovou hladinu všech těchto produktů navzdory dramaticky rostoucí poptávce po nich nezvyšujeme a držíme ji na „předvirové" úrovni.

Zároveň oslovujeme MPSV, aby umožnilo po dobu trvání krizového stavu tyto formy vzdělávání i u projektů, které jinak vyžadují prezenční výuku (zejména z výzev 60, 43, 110 a 97).

Všechny kurzy nabízené jako prezenční Vám dokážeme zprostředkovat i on-line formou, včetně poskytnutí technického poradenství pro jejich fungování ve Vaší organizaci či doma u Vašich zaměstnanců.

Pokud na našem e-shopu nenaleznete potřebný produkt, stačí nás kontaktovat a uděláme vše pro to, abychom jej pro Vás připravili.

Co můžeme udělat pro Vás

Naším mottem je, že pomáháme řešit komplikované a náročné problémy a komplexní zakázky. Pokud Vás nyní v práci limituje zákonné omezení, nedostatek pracovních sil či výpadky dodavatelů, rádi Vám pomůžeme. Můžete se na nás obrátit s jakýmkoli problémem a my jej zkusíme vyřešit. Everesta je místem, kam přicházíte s problémy a odcházíte s řešeními.

Pár konkrétních případů, jak a v čem už jsme pomohli:

Úvod