Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Mezilidská komunikace je proces sociální interakce mezi dvěma nebo více osobami, při kterém probíhá sdělování a výměna informací.
Cílem mezilidské komunikace je vzájemné pochopení a porozumění.
Jedná se o proces:
• permanentní (Nezapomínejme, že komunikujeme neustále!),
• neopakovatelný (Nikdy nevstoupíme dvakrát do stejné řeky!),
• nevratný (Co se stalo, nejde odestát!).
Proces mezilidské komunikace má dvě složky:
• verbální,
• neverbální.
Vývojově starší, a pro vzájemné porozumění významnější, je neverbální (mimoslovní) komunikace. Tvoří ji:
• tzv. „řeč těla",
• práce s hlasem.
Mladší složkou je verbální (slovní) komunikace, která může mít podobu:
• psanou (klasická či elektronická forma),
• mluvenou (tváří v tvář, nebo telefonická...).
Mezilidská komunikace probíhá ve dvou rovinách:
• věcné,
• vztahové.
Na výsledném vzájemném porozumění se výrazně významněji podílí rovina vztahová.
Základními nástroji mezilidské komunikace jsou:
• kladení otázek,
• aktivní naslouchání,
• empatie.