Tým Everesty a bfz po pečlivém výběru s radostí oficiálně představuje nové jméno a logo.
Od 1. září 2023 ponese dosavadní bfz o.p.s. nový název Akredika o.p.s.
Vzhledem k přidružení bfz o.p.s. k VZK Group, soustředěné kolem společnosti Everesta (viz oficiální tisková zpráva zde), které se uskutečnilo dne 1. září 2023, bylo nezbytné vybrat pro společnost bfz nové jméno a logo, a to z důvodu licencované značky původního zakladatele, Střediska odborného vzdělávání bavorského hospodářství (bfz je zkratka z Berufliche Fortbildungszentren).
"Při výběru jsme chtěli, aby nový název reprezentoval a odrážel vizi společnosti, která zůstává i pod novým vedením nezměněna."
Více informací naleznete ZDE.
Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Základním úkolem nákladového controllingu je vytvořit systém plánování nákladů a vnitropodnikových výnosů se záměrem splnění definovaných cílů v budoucnosti. Tento systém musí umožňovat vyhodnotit dosaženou skutečnost s plánem v přehledné formě pomocí odchylek a nabízet tak řešení vedoucí k eliminaci těchto odchylek. Plán nákladů je východiskem i pro sestavení plánu cash-flow, který má včas předpovídat přechodný přebytek nebo nedostatek volných finančních prostředků.
Systém nákladového controllingu musí být schopen ve vazbě na odchylky skutečnosti od plánu nejen včas na tyto odchylky upozornit, musí je i přehledně a srozumitelně prezentovat a na základě nich pak musí příslušní manažeři zahájit činnosti vedoucí k eliminaci důsledků těchto odchylek.
Hlavní náplní nákladového controllingu je:
• sestavování rozpočtu nákladů a výnosů a jeho vyhodnocování pomocí odchylek,
• výpočet plánových, výsledných a cenových kalkulací,
• reporting.