Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Sociologický pojem z roku 1923, jehož autorem je W. I. Thomas. Jeho přesné znění je: „Jestliže je určitá situace lidmi definovaná jako reálná, pak je reálná ve svých důsledcích." Jedná se o součást interpretativního proudu sociologie, podle kterého je sociální realita taková, jakou ji společnost či skupina chápou.
V důsledku tedy neexistuje objektivní sociální realita. Příkladem využití Thomasova teorému mohou být burzovní krize, při kterých vyvolání poplašné zprávy o krachu určité banky skutečně vede ve svých důsledcích k jejímu krachu. Subjektivní realita je zde vytváří realitu objektivní.
V psychologii figuruje podobný pojem – Pygmalion efekt, který se zabývá vlivem očekávání učitele nebo nadřízeného na žáky či podřízené. Pokud jsou očekávání pozitivní, pak se výkon skutečně zvyšuje a naopak.