Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Vůdcovství je speciální kombinace osobnostních předpokladů vést druhé. V sociální psychologii se tak hovoří o faktorech vůdcovství.
Podle Halpina a Winera (1952) jsou to ty to faktory:
• Uznávání a chápání potřeb členů skupiny – vůdce se stará, aby všichni měli všechno.
• Iniciativa a organizační schopnosti a účast na životě skupiny – vůdce chodí z večírků jako poslední.
• Osobní vztah k motivacím členů skupiny – vůdce si je vědom motivací každého individuálně.
• Sociální citlivost vůči dění ve skupině, tj. vysoká úroveň sociální inteligence – všímavost, schopnost předcházet a řešit konflikty atd.
• Způsobilost odměňovat a trestat v psychologickém slova smyslu (předpokládá emoční závislost na straně ovlivňovaných) – musejí cítit k vůdci úctu a obdiv.
Pozici vůdce bezpochyby posílí, pokud bude mít charisma. Současný psychologický přístup nahlíží charisma jako soubor rysů osobnosti, projevující se v jejím chování.
Charisma lze "nahrát" na jevišti nebo ve filmu i v realitě a zahrnuje jak složky verbálního, tak neverbálního chování. Skutečné charisma spočívá na postoji k lidem a získané moci.
Richard Wiseman rozeznává u charismatu tři atributy:
1. Charismatická osobnost sama prožívá poměrně silně své emoce.
2. Dokáže je vybudit i u druhých.
3. Je odolná vůči působení jiných charismatických jedinců.
Jak lze rozvíjet své charisma?
Obecně: Uvolnit se. Otevřený postoj, ruce se během hovoru nedotýkají tváře, vzpřímený a uvolněný postoj, ruce jsou nespojené, s dlaněmi většinou obracenými vpřed nebo vzhůru.
V kontaktu s druhými: Naslouchat druhým a nebýt sobecký. Dávejte druhým najevo, že vám na nich záleží a že jste rádi v jejich přítomnosti. Autenticky se usmívejte, přikyvujte jim, když hovoří, je možné se občas letmo druhého dotknout na předloktí a udržovat s ním oční kontakt.
Ve skupině: Jako vedoucí vystupujte v pohodě, pohybujte se po skupině a projevujte emocionální nasazení/nadšení. Udržujte kontakt se všemi členy skupiny.
Obsah sdělení: Najděte odvahu jít za současný stav věcí, buďte jiní. Buďte kontroverzní, novátorští, vyjadřujte se jednoduše, srozumitelně a logicky jasně.
Řeč: Hovořte jasně, plynule, výrazně a zřetelně vyslovujte. Pracujte s obrazotvorností, mluvte rychleji, občas pro zvýšení důrazu a napětí zpomalte nebo zesilte.
Důležité: Buďte přirození, dělejte jen to, co je vám vlastní. Není jistější cesty ke ztrátě charismatu a důvěryhodnosti, nežli přetvářka.