Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Personální marketing znamená aplikaci marketingových principů a postupů v personalistice. Týká se jak otázky náboru nových lidí, tak jejich případného propouštění.
Personalisté, stejně jako obchodníci, se snaží zaujmout a získat do týmu zajímavé kolegy, talenty a zejména si je ve firmě udržet. Dobře vědí, že peníze jsou pouze dočasnou motivací, a proto hledají další cesty a způsoby, jak na to. Cílem personálního marketingu je soustavné a systematické budování dobrého jména společnosti a značky zaměstnavatele na trhu práce.
Spoluprací s konzultanty a marketéry společnosti Everesta se vám podaří vytvořit zajímavou a přínosnou marketingovou kampaň, která bude cílena přesně na to, co potřebujete - pro někoho je stěžejní lokální kampaň a zvýšení povědomí o firmě v regionu, pro jiné je cílem přivést odborníky z jiných odvětví, jiných regionů či ze zahraničí.
Zpět