Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.
Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.
Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.
Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.
Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.
Napište nám: info@everesta.cz
Napište nám: info@everesta.cz
Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.
Mgr. et Mgr. Ladislav Buček
jednatel a výkonný ředitel
kariéra u everesty
Tyto naše průzkumy se zpravidla provádějí ve vztahu k zákazníkům. V průzkumech spokojenosti používáme nejrůznějších postupů, prostřednictvím kterých zjišťujeme spokojenost zákazníků se službami nebo s výrobky našeho klienta. Tyto metody se však také využívají při zjišťování spokojenosti zaměstnanců jako součást zpětné vazby. Formy zjišťování spokojenosti mohou být osobní (pohovor), písemné (dotazník), a to jako anonymní, nebo s uvedením jména. Z časového hlediska se tyto průzkumy mohou konat pravidelně nebo namátkově.
Z metod kvantitativních, které k výzkumu spokojenosti zákazníků lze použít, můžete u nás zvolit především „Omnibus", CATI, CAWI, CAPI, PAPI, terénní sběr dat, sběr dat na konkrétním místě, sběr dat v prostorách zákazníka.
A konečně, můžete si vybrat i z metod kvalitativních, mezi nimiž především nabízíme pozorování, individuální pohovory, fokusované skupinové interview („focus groups"). Dále máme pro vás připravený také speciální výběr kvalitativních metod, označovaný jako mystery – metody, tj. tzv. „utajený nákup", „utajený telefonní rozhovor", nebo sledování a vyhodnocování aktuální či dlouhodobé nabídky určitého produktu v prodejní síti.
Zpět