Řídíme procesy a projekty

1-everesta-ridime

Analyzujeme,
vyhodnocujeme a implementujeme změny

2-everesta-analyzujeme

Poskytujeme komplexní služby organizacím 

3-everesta-dodavky

Zabezpečujeme náročné,
netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky 

4-everesta-komplexni-sluzby

Posilujeme výkon,
kvalitu a efektivitu organizací 

5-everesta-refektivita
Jak pracujeme

Jak pracujeme

Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.

Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.

Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.

Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.

Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.

Napište nám: info@everesta.cz

Za nás mluví čísla

Za nás mluví čísla

 

  • 5 českých spolumajitelů
  • 15 zemí Evropy
  • 22 let v konkurenčním prostředí poradenství a servisu organizacím
  • 29 let podnikatelských zkušeností
  • 600 odborníků, poradců, analytiků a projektových manažerů
  • 800 klientů
  • 1200 dodavatelů
  • 1 miliarda korun jen v posledních třech letech za řízení projektů

 

Napište nám: info@everesta.cz




Ujistěte se

Ujistěte se

Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.

 

Mgr. et Mgr. Ladislav Buček

jednatel a výkonný ředitel


+420 777 038 343
ladislav.bucek@everesta.cz

Bucek 01

 

kariéra u everesty
 

Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy

Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka, který má vášeň pro svět webů a e-shopů, nevadí mu komunikace s klienty a dokáže se rychle učit v dynamickém prostředí. Tato pozice je pro nás klíčová, protože tvoří styčný bod mezi klienty a naším týmem – zajišťuje, aby všechny požadavky byly efektivně vyřešeny a klienti měli důvěru v naše služby.

Náplň práce:
• Podpora klientů na Helpdesku – příjem a vyhodnocení požadavků na úpravy webů a e-shopů, případně jejich přímá realizace nebo předání kolegům.
• Vkládání obsahu na weby, základní úpravy textů a menší úpravy fotografií.
• Administrativní podpora – drobné pochůzky, úprava dokumentů a příprava smluv.
• Koordinace s projektovou manažerkou – budete její pravou rukou a pomáhat s úkoly, které zajistí plynulý průběh projektů.
• Kontrola rozsahu a kvality požadavků z Helpdesku a zodpovědnost za včasnou realizaci všech zakázek včetně následné komunikace s klienty.

Co očekáváme:
• Schopnost přemýšlet nad zadanými požadavky a formulovat vhodné otázky pro získání všech potřebných informací od klienta.
• Zodpovědný a samostatný přístup k plnění úkolů.
• Alespoň základní orientaci v tvorbě webů a práci s grafikou.
• Dobrou znalost českého nebo slovenského jazyka slovem i písmem.
• Ochotu pracovat většinu času na pracovišti, s možností domluvy na home office.

Výhodou, ale ne podmínkou:
• Praxe na obdobné pozici (práce s weby, e-shopy).
• Zkušenosti s prací s daty (Excel, databáze).

Co nabízíme:
• Práci v Olomouci na plný úvazek (HPP).
• Firemní benefity: možnost home office, kariérní růst, osobní koučink, parkoviště, pružnou pracovní dobu a přátelské prostředí.

Průběh pohovoru:
1. Pošlete nám, prosím, své CV a motivační dopis.
2. Pokud nás vaše přihláška zaujme, obdržíte od nás krátký úkol k vypracování.
3. Po jeho vyhodnocení vás pozveme na krátký online pohovor, abychom se lépe poznali.
4. Pokud se vzájemně shodneme, budete mít možnost vyzkoušet si práci na krátkém úkolu přímo v našem systému.
5. V případě postupu do finálního kola vás rádi přivítáme v Olomouci na osobní setkání s jednatelem společnosti a projektovou manažerkou.

Termín nástupu: od 6.1. 2025
Lokalita: Olomouc
Úvazek: HPP – plný úvazek/IČO
Firemní benefity: Homeoffice, kariérní růst, osobní koučink, parkoviště, pružná pracovní doba, přátelské prostředí
Odměna: 25 000 - 30 000 Kč