Řídíme procesy a projekty

1-everesta-ridime

Analyzujeme,
vyhodnocujeme a implementujeme změny

2-everesta-analyzujeme

Poskytujeme komplexní služby organizacím 

3-everesta-dodavky

Zabezpečujeme náročné,
netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky 

4-everesta-komplexni-sluzby

Posilujeme výkon,
kvalitu a efektivitu organizací 

5-everesta-refektivita
Jak pracujeme

Jak pracujeme

Jsme generálním dodavatelem řešení. Zabezpečujeme náročné, netradiční a obtížně dostupné služby a dodávky. Pro naše klienty realizujeme projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení.

Pro zajištění takto náročných projektů sestavujeme konsorcia ověřených dodavatelů a subdodavatelů, jejichž práci kontrolujeme a hodnotíme. Vybudovali jsme business pool prověřených firem a odborníků.

Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Ručíme za kvalitu, jsme držitelem certifikátu ISO 9001, disponujeme pojištěním odpovědnosti za škodu ve výši přes 100 000 000 Kč a klientům je k dispozici ombudsman.

Má-li organizace potřebu a hledá řešení, nemá dodavatele, čas nebo lidi, osloví nás. My provedeme nezbytné analýzy, implementujeme změny a vyhodnotíme jejich dopad. Protože máme dlouholeté zkušenosti, jsme pro dodavatele autoritou, máme silnou vyjednávací pozici a dokážeme pro klienty získat nejlepší podmínky.

Výsledkem naší práce je posílení výkonu, kvality a efektivity organizace.

Napište nám: info@everesta.cz

Za nás mluví čísla

Za nás mluví čísla

 

  • 5 českých spolumajitelů
  • 15 zemí Evropy
  • 22 let v konkurenčním prostředí poradenství a servisu organizacím
  • 29 let podnikatelských zkušeností
  • 600 odborníků, poradců, analytiků a projektových manažerů
  • 800 klientů
  • 1200 dodavatelů
  • 1 miliarda korun jen v posledních třech letech za řízení projektů

 

Napište nám: info@everesta.cz




Ujistěte se

Ujistěte se

Jste majitel či vrcholový manažer a zvažujete velký a zásadní projekt? Chcete na nejvyšší úrovni probrat Váš dotaz či požadavek? Zavolejte mi a ujistěte se, že my jsme ti praví.

 

Mgr. et Mgr. Ladislav Buček

jednatel a výkonný ředitel


+420 777 038 343
ladislav.bucek@everesta.cz

Bucek 01

 

kariéra u everesty
 

Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy

 

Hledáme člověka se zapálenou duší pro svět webů a e-shopů, který se nebojí komunikace s klienty, umí nad věcmi přemýšlet a vyhodnocovat je.

Práce zahrnuje rozmanité činnosti od přijímání požadavků od klientů po jejich vyřešení a realizaci drobných administrátorských úkonů.

Náplň práce:
- Zákaznická podpora stávajících i nových klientů.
- Vyřizování příchozích požadavků Heplpdesku na úpravy webů a e-shopů, rozdělování práce kolegům nebo samostatné vyřešení požadavku. Jednotlivé požadavky bude potřeba vyhodnotit z hlediska urgence, garantované reakční doby a typu požadavku, tak aby bylo zajištěno včasné vyřešení. Následuje případná komunikace s klientem, kdy úkolem podpory je zjistit všechny potřebné informace, které následně předává kolegům pro realizaci požadavku.
- Kontrola požadavků přijatých z Helpdesku – patří do zakázky nebo účtujeme nad její rámec?
- Kontrola úprav a zodpovědnost za včasné vyřešení požadavku, následně také komunikace s klienty (emailová, telefonická).
- Drobná administrativa typu zajít na poštu, zkompletovat smlouvy, úprava dokumentů a jiné.
- K dalším činnostem patří plnění webových stránek, drobná úprava fotografií (ořez), vyhledání vhodných podkladů.

Co očekáváme
- Příjemné vystupování (telefonické i osobní), zodpovědnost a samostatnost
- Schopnost se zamyslet nad požadavkem a v případě potřeby dokázat zformulovat otázky tak, aby klient poskytl všechny důležité informace
- Zvládaní kritických situací a schopnost řešit problémy
- Základy grafiky a orientace v tvorbě webu, kreativní vnímání vizuální stránky webů
- Motivace porozumět světu webů, e-shopů, webových aplikací a jejich problematiky
- Základní znalost práce s počítačem, Microsoft office (Word, Excel, PowerPoint), email
- Výborný český nebo slovenský jazyk slovem i písmem

Bude výhodou, ale není podmínkou:
- Zkušenosti s prací s daty (výstupy v Excelu, práce s databází dat,...)

Rádi se s tebou sejdeme a zodpovíme jakékoliv další otázky.

Lokalita: Olomouc

Úvazek: HPP – plný úvazek

Firemní benefity: Homeoffice, Kariérní růst, Osobní koučink, Parkoviště, Pružná pracovní doba, Přátelské prostředí

Odměna:
20 000 – 25 000 Kč